„Gwarancja zwrotu” polega na możliwości odzyskiwania utraconych środków finansowych i skierowana jest do użytkowników sieci Orange korzystających z ofert na kartę, oferty Zetafon oraz ofert Mix („Abonenci”), którzy w momencie zakończenia okresu aktywnego utracili niewykorzystane środki z konta głównego.
W momencie zakończenia okresu aktywnego tracimy możliwość wykorzystania środków zgromadzonych na koncie głównym. Niewykorzystane w momencie zakończenia okresu aktywnego środki z konta głównego są blokowane, o czym Orange powiadamia nas specjalnym SMS-em, który w treści wskazuje na wysokość zablokowanej kwoty.
Jeśli chcesz odzyskać zablokowane środki wystarczy, że doładujesz swoje konto przed upływem 5 dni od dnia, w którym utraciłeś możliwość wykonywania połączeń. Zablokowana kwota wróci w całości na Twoje konto w ciągu 24 godzin od doładowania konta.
Doładowania konta głównego dowolna kwotą, można dokonać poprzez:
• 14 cyfrowy kod doładowujący z karty zdrapki lub wydruku z terminala,
• stronę www.doladowania.readyk.pl
• terminal płatniczy,
• Internet,
• bankomat,
• usługę Doładowania Konta z Telefonu z Rachunkiem,
• usługę Doładuj Mix,
• usługę Doładowania konta z telefonu stacjonarnego TP S.A.,
• punkty Profit,
• usługę Dzięki Tobie.
Powyższe doładowanie musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia, w którym
przeszliśmy z okresu aktywnego do pasywnego. O fakcie odblokowania środków Orange powiadamia nas specjalnym SMS-em wskazującym na wysokość odblokowanej kwoty.
Czas trwania blokady środków z konta głównego trwa 5 dni od momentu zakończenia okresu aktywnego, po tym czasie zablokowane środki przepadają, a my tracimy możliwość ich odzyskania.
Po 4 dniach od ustanowienia blokady środków, Orange wysyła specjalnego SMS-a informującego o zablokowanej kwocie, ze wskazaniem na bliski termin końca blokady.
Aby sprawdzić kwotę i termin trwania blokady środków należy skontaktować się z numerem Orange Automatycznego Biura Obsługi *500 (opłata zgodna z obowiązującym Abonenta Cennikiem usług) lub zalogować się na www.orange.pl.
Ważne:
• Usługa Kredyt nie jest traktowana jako doładowanie, nie powoduje zwrotu zablokowanych środków.
• Usługa Przelew SMS nie jest traktowana jako doładowanie i nie powoduje zwrotu zablokowanych środków.
• Doładowanie kartą zdrapką SMS Orange Ekstraklasa nie powoduje zdjęcia blokady.
• Aktywna blokada środków nie ma wpływu na możliwość korzystania ze środków dostępnych na koncie promocyjnym, a także w ramach pakietów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz